Venom

Angyalbőrbe bújt Ördög

Nagyon tud fájni az igazság
Amikor teljesen átvernek egy autóval.

Nagyon sok dolog nem úgy van, ahogy elő lett adva. Ilyen például a vezérlés csere, kilométeróra állása, valamint az előadott személyazonosság... Mi legyen? Bíróság?jelentes2.jpg

109353603_302607830882429_5566229309209637745_n.jpgEz nem lesz se vicces, se boldog bejegyzés. Az idő során fény derült nagyon sok elképesztő dologra. Sokáig érlelődött bennem, hogy írjak-e róla, nem lesz-e üzletrontás vagy hasonló, de ha csak az igazat írom, az nem árthat senkinek (mivel ezekről bizonyítékaim is vannak). Az autót 2019 Áprilisában vásároltam és közösségi oldalakon, valamint fórumokon rengeteg információ került birtokomba. A vásárlásról is már írtam, hogy az sem sikerült korrektre, arról ide kattintva lehet olvasni. A közösségi oldalon többen is felismerték az autót és hasznos információval szolgáltak. Nekem a hazugság fáj a legjobban.

1. Kezdjük az elején: Lakatos Sándor valójában Lakatos Krisztián Mogyi. Ez a húzás már nagyon sok mindent elárul az illetőről. Ha jól tudom, autókkal kereskedik és a C.R. Bázis autókereskedés képviseletében is hasonló körben mozog, így tessék óvatosnak lenni vele! (Elmondása szerint a kereskedés felszámolás alatt van)

2. A hirdetésben úgy volt írva, hogy "új vezérlés". Ez igaz is! Előbb-utóbb eljön ez a pillanat is, de ezeknél a motoroknál nem 190.000km-nél. Akkor miért is kellett vezérlést cserélni? Mert elszakadt! Márpedig ha egy lánc szakad, ott nagy gondok vannak. Hengerfej cserélve lett bontottra, mely síkolva lett, aztán ebben kimerült a történet.

3. Visszatérve a vezérműlánc-szakadásra, hogy történhetett meg 190.000km-nél? Elárulom: a jelenlegi kilométeróra állást meg kell toldani 300.000-el és megkapjuk az autó valós futásteljesítményét. Bravó! Nem kis bátorság és pofa kell hozzá! Bár nem a megtett távolság határozza meg az autó állapotát, hanem a bánásmód, de ez durva.

Hab a tortán: Sajnos benne felejtette a német adás-vételi szerződést, amely nagytakarításnál előkerült. Majdnem 2,8 millió forintért vettem meg egy 3500 eurós (mai árfolyamon 1,2 millió forint) autót. Nektek mennyit ér a becsületetek? Lakatos Krisztián Mogyinak közel másfél millió forintot ért.

108755369_323494182373806_1496424284983071021_n.jpg

Nagyon sok beszélgetés el van mentve és minden megvan ami kellhet egy bírósági tárgyaláshoz. Viszont, tanúskodni nem akart senki ezért nem is erőltettem, de ha jól tudom így is, úgy is be lennének idézve. Megköszönve a hasznos információkat, nem hozok senkit kellemetlen helyzetbe. Nem akartam rosszat senkinek, én meg túlélem valahogy. Egy BMW márkakereskedésben is megmondták, hogy látnak egy 2017-es dátumot, ahol jóval több kilométer van az autóban mint a jelenlegi. Ezt is bizalmasan osztotta meg velem, mivel ehhez nem lenne joga, de megsajnált. Először az említett nepper tagadta a láncszakadást is, majd bevallotta viszont, a kilométeróra tekerést nem vallotta be. Meg is értem, mert keményen büntetik. Információk alapján 480-490.000km volt az autó futásteljesítménye, amikor történt a vezérléskészlet és a hengerfej csere. Majd továbbiakban fény derült arra is, hogy az autó motorvezérlőjébe is volt belenyúlva azaz volt már "chippelve" (erről majd később).

 km2.jpg

Egy járműtörténeti jelentés készítő weboldalon az alvázszám és egy kis díj ellenében hasznos információkat tudhatunk meg. Rendszám alapján nem működik, mivel én honosítottam. Itt azért voltak nyugtató információk, melyek hitelessége számomra kétséges. Az autó tiszta, se nem lopott, lefoglalva sem volt, se taxi, se tanuló autó múltja nincs. Kártörténet sincs, így hivatalosan sérülve sem volt, ennek majd könnyen utána tudok járni egy festék rétegvastagság merő műszerrel. VISZONT! A futásteljesítményt alátámasztja a jelentés is. Beszélgetéseket most nem rakok be a posztba, ennyivel megtisztelve az illetőket.

 

(A galéria megnyitásához, kattints a fenti képre)

A bejegyzés trackback címe:

https://venombmw.blog.hu/api/trackback/id/tr9715995692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Venom

Egy E61 35D élete. Ötletek, tippek és hasznos tanácsok BMW E60/E61 szériával kapcsolatban. Valamint egyéb érdekességek a márkáról.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása