Venom

Angyalbőrbe bújt Ördög

Lámpa botox
Fényszóró polírozás, mert ránk fért egy kis szépülés.

Bizonyára rég' olvastatok új posztot, pedig azóta történt egy s más... Például fel lettek polírozva a Dynamic Xenon lámpák. Már valamelyik posztban említettem, hogy az autó eleje jól láthatóan kavicsfelverődéses, ami alól a lámpák sem kivétel. Nem lett újszerű, de a vártnál nagyobb csodát sikerült vele csinálni, hála a fényező barátomnak (későbbiekben nagy szerepe lesz a projektben).

img_2233_78134.jpg

Látni lehetett vele, azzal nem volt gond. Még ilyen állapotban is meglepően jobban világítja be az úttestet, mint sok másik autó lámpája. Leginkább esztétikailag zavart. Sajnos a polír már nem segített újszerű állapotba varázsolni a lámpabúrákat, ám így is az elképzelést felülmúlta. Azt se felejtsük el, hogy a polírozás olyan mint a botox: ideiglenesen jó, de egy idő után megint előjönnek a hibák.

img_2234_78136.jpg

Egyszer már történt egy próbálkozás. Úgymond tartozás fejébe lettek felpolírozva a az első fényszórók amikor megvásároltam az autót, de ott szó szerint nem történt semmi (valamilyen szinten pénzkidobás volt), ami eléggé elkeserített. Ezért nem is írtam róla és nem próbálkoztam eddig. A következő történet még a koronavírus (COVID-19) előttre tekint vissza:

Unalmas napjaimon kitaláltam, hogy a fényezőt kicsit terrorizálom a problémáimmal, nehogy neki is jó napja legyen (ilyenben tökéletes vagyok). Első próbálkozás a ködfényszórókon volt, mivel ki tudta hogy fogja viselni a sokrétegű csiszolást és a polírgépet. Nem mondom, hogy nem volt tele a gatya, de a ködfényszóró mégis csak olcsóbb mint a Dynamic Xenon lámpapár

img_2240_78148.jpg
(Polír előtt)

Négy különböző csiszolópapírral lett felcsiszolva a búra, természetesen géppel. Amint ez megvolt, kettő különböző pasztával került rá a polír, szintén géppel. Az első ködfényszóró eredményén felbuzdulva átestünk a többin is (igazából ő csinált szinte mindent, csak így jobban hangzik többesszámban, mintha kivettem volna belőle a részem, pedig én csak idegeket öltem. Hol az övét, hol a sajátomat).

img_2242_78152.jpg(Polír után)

Nagyon-nagyon sok kavicsot kapott szerencsétlen lámpa és a mély nyomok nem is jöttek ki belőle, mert nem mertük agyon csiszolni. A végeredmény így is meglepő lett. A végső megoldás a lámpafelújítás, melynél a búra mellett az összes égő és foncsor is cserélve lesz a tökéletesség érdekében.

img_2247_78160.jpg

A lakkozás ami még elgondolkodtatott: kap a felpolírozott búra egy lakkréteget, de félő, hogy kavicsot kap és akkor aztán tényleg csúnya lett volna mikor az pattog le. Erről letettem, mert a felújításig meg vagyok elégedve a végeredménnyel. (A lógó lökhárító hézagállítása fényezés után lesz esedékes, DE a hiányzó rács már benne van, amit Instán már láthattok) Nektek hogy tetszik?

Az összes képet az alábbi galériában tekinthetitek meg, a képre kattintva:

A bejegyzés trackback címe:

https://venombmw.blog.hu/api/trackback/id/tr5615640886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Venom

Egy E61 35D élete. Ötletek, tippek és hasznos tanácsok BMW E60/E61 szériával kapcsolatban. Valamint egyéb érdekességek a márkáról.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása