Néha - néha kidobta az értesítést, hogy nemsokára esedékes a hátsó tengelyen a fékbetét illetve a komplett fék cseréje. Egyszer csak átment figyelmeztetésbe és mindig azt kellett nézegetni.
Bár nem tűnt vészesnek a hátsó betétek kopása (van aki azzal még 10-15.000 kilométert simán elmenne), de nem hagyott nyugodni, hogy mindig azt az átkozott "hibát" kell nézegetni. Mivel a féktárcsa még nincs nagyon elkopva sőt, ezt a fékbetét garnitúrát is feltehetőleg túléli, ezért csak betéteket és fékkopás jelzőt cseréltem. TRW volt benne és ugyan az a márka is ment vissza. Nagy sztori nem írok, mivel olyan alapvető dolognak minősül, mint egy olajcsere. Tengelyenként 2-2 betét található. Jobb oldalon pedig a fékkopásjelző. Ezekért 22.000 forintot fizettem. Tervben van sok minden, pl.: nagyobb fékek, de nem tudom mikor jutok el odáig, mivel az autónak csak gyűlnek és gyűlnek a problémái. Egyenlőre szeretném azokat megcsinálni, melyeket nagyon muszáj és utána meglátjuk hogyan tovább...
Az alábbi videóban látható a szervizintervallum nullázás (reset), ha minden ki van cserélve:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.