Venom

Angyalbőrbe bújt Ördög

Tudod mit cseréltem a BMW-n? Indexet!
Hihetetlen, de igaz!

img_6190_1.jpg
Tudod mit cseréltem a BMW-n? Indexet! Hihetetlen, de igaz történet következik.

Mint tudjuk, az index gyári tartozék, alapfelszereltség. Használva, nem történik semmi probléma, nem dob hibaüzenetet és nem is gyullad fel az autó. Hidd el, kipróbáltam!

Böngészve egy külföldi aukciós oldalt, találtam rá erre az izéra... Mondom mi ez? Index. Hát nem hiszek a szememnek, hogy ilyet is gyártanak BMW-hez, de már 2019-et írunk és igazából már semmin nem kell meglepődni.

A viccet félretéve, már ideje volt a cseréje. A gyári, megopálosodott fehér műanyag búra nem volt esztétikus. Már az M4 style vesék előtt lecseréltem, de azokkal együtt lett meg igazán az összkép.

67872055_2299817346800254_6125964695267442688_n.jpg

A megrendeléstől számított kettő hét múlva már hozta is a postás az aranyos, kis cuki fehér dobozkát... Nemet mondtam neki, ha gyűrű van benne, nem leszek a felesége... Mondta, hogy nem tud kínaiul bár amíg nem vettem át a csomagot nem értettem, ez hogy jön ide. Nagy volt az öröm, Start/Stop gomb. Szintén nem, index. Sebaj, ha itt van, akkor már kicseréljük.

67694380_706524946454483_4714146766830698496_n.jpg

Az indexet a búrájánál fogva el kell tolni az ajtó felé, majd az első lámpa felőli oldalt kibuktatjuk. Ilyenkor már a kezünkben is van a dolog. Csatit lehúzzuk és átdugjuk a másikba. Visszahelyezése ugyan az, mint a kivétel csak fordított sorrendben.

Nem egy bonyolult művelet, és a 3.000 forint is megérte az árát. Sokkal szebb mint az előző. Ráadásul LED-es, ami annyit jelent, hogy ha minden jól megy, hosszabb az élettartalma mint, egy hagyományos izzónak. Valamint kinézetre is modernebb.

 

Mindig lenyűgöznek a részletek

A bejegyzés trackback címe:

https://venombmw.blog.hu/api/trackback/id/tr2615002834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Venom

Egy E61 35D élete. Ötletek, tippek és hasznos tanácsok BMW E60/E61 szériával kapcsolatban. Valamint egyéb érdekességek a márkáról.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása